Recent Articles

PLAYER BARU SKUAD HARIMAU MALAYA BAWAH 23


Pehhhh.... seminggu tak update blog, apa tak nya, habis kursus je terus ambil cuti 2 hari balik kampung jenguk nenne... rumah aku macam biasala asyik2 kena landa banjir.... so aku desided untuk bercuti 2 hari. rumah pun makin teruk berbanding dengan hari tu.... jambatan sumer dah habis dittenggelami lumpur

 jambatan pun dah ditenggelami lumpur




lumpur pun makin tinggi


Alamak.... lupa pula, spatutnya entri ni aku cita pasa player baru skuad Harimau Malaya Bawah 23 tahun yang didatangkan khas dari TAWAU Sabah. Posisi, boleh main dibahagian goal keper, pertahanan, tengah, playmaker, striker.... tapi Rajagopal lebih melihat bakatnya sebagai pengutip bola...........huahuahua!!!!

 player kita berjumpa dengan peminat yang menjual rokok

 ni la punca player merosok... bila nama dah naik terus ja mau bunuh diri (isap rokok)

mantap... aku pun terkejut hari tu, tu aku terus ambil pic dia curi2.... memang dressing dia ni meletup betul... mana mau cari player stylo macam ni







0 comments for "PLAYER BARU SKUAD HARIMAU MALAYA BAWAH 23"

Post a Comment
Newer Post Older Post