Recent Articles

OPS!!!! BELASAH PINCURMAN







HUHUHU..... ni nak cita, kalau sebelum ni time main konami game, asyik2 muka aku ja yang tersenarai dalam rangking kelakahan terbanyak.... peh malu beb!!!...

nak jadikan story, balik ja dari kursus dengan masalah yang berlambak, PINCURMAN pun ajak aku main konami game kat centre point... aku pun tima ja la... kan dah bosan dok pejabat masa tu, tambah lg dengan problem yang berlambak... so ni kira untuk releast tension ja la (releast pun kalau menang, tapi kalau kalah sure bertambah2 tension lagi...huhuhuuuh!!!).

so bermulalah perlawanan yang dinanti-nantikan, well PINCURMAN biasala dengan dia punya provokasi nak belasah aku teruk2... pegang ja button kt konami game aku lak jadi kalut, rasa macam baru blajar main... maklum lah dan dekat sebulan tak sentuh button2 yang banyak tu... aku standart la guna team favourite aku, ITALY beb. starting ja aku rasa macam ada aura, tiba2 lak aku boleh score kurang dari 5 minit... kecemerlangan berterusan hingga aku mampu menjaringkan gol last minit dan menjadikan kedudukan 6-1 (tapi aku cuma dapat catch pic time 5-1)... ni ITALY vs GERMANY ek... sebab terlalu syok dan ketawa lebar sampai lupa ambil pic time gol ke-6..huhuhuhuh!!!!

huhuh!!!! mantap kan (membelasah dengan penuh bernafsu) sandik pincurman


PINCURMAN tidak puas hati.... reason dia button rosak... so untuk mengurangkan provokasi tahap gaban dr PINCURMAN, so aku mengambil keputusan untuk menggunakan button yg dia guna.... fair la katakan, atau istilah bola (home & away).. nahhhhh!!! ternyata segala provokasi PINCURMAN adalah dusta semata-mata.... kali ni keghairahan untuk membelasah pincurman berterusan... PINCURMAN dibenam dengan jaringan 3-0... ketika tu aku menggunakan Portugal dan Pincurman guna Spain.


nah... apa lagi alasanmu di sana... huhuh.... baru kau tau kehebatan OKTOMAN

namun LASTLY PINCURMAN menang juga dengan score 2-1 untuk game terakhir sebelum kami balik... kalau tak silap masa tu aku guna England dan dia guna Holland.











0 comments for "OPS!!!! BELASAH PINCURMAN"

Post a Comment
Newer Post Older Post