Recent Articles

SENTIMENTAL VALUE


Ahaks...ahaks!!! ni brother macho nak cita ni... maklumla blogger chipsmore... skejap ada skejap tiada... waduhhh!!! minggu ni nak ceta jam aku lak... letih sangat2 minggu ni sebab takde rehat hujung minggu seperti biasa, mana tak nya kursus je berderet... tapi tak pe, duit punya pasal kita redah juga...

 nah!!!! tgk tu brother macho (perasan siot) mantap juga spek mata yg bini aku pilih ek

Jam ni pemberiaan nenek aku, dia beli kat Tanah Suci masa dia kerjakan haji.... dia beli sebagai simbol untuk aku kuatkan semangat, sebab masa tu aku kekurangan darah.. kira nyaris-nyaris nak mati jugala.... darah dalam badan aku hanya ada 3.2 paint, sedangkan darah orang normal dalam 13 paint. ni la jam hadiah dari nenek yang pernah menjaga aku dari kecil... so jgn hairan la klu nampak buruk pun aku still guna dan sayang macam jam baru... ni pun dah masuk 6 tahun aku guna... tapi still ok, tengok orang la beb.... sapa yg jaga. huhuh!!!

Keadaan jam aku yang semakin parah... tapi still boleh guna ek....
 air bertompok-tompok.... ibarat taik unta... huhuhu

Walaupun sejak kebelakangan ni, ada simptom2 dimasuki air, bateri cepat habis (biasa la dah tua nak buat macam mana), tapi still juga aku guna.... sayang beb, macam sayang bini sendiri...



0 comments for "SENTIMENTAL VALUE"

Post a Comment
Newer Post Older Post