Recent Articles

PESERTA CEMERLANG.... PEH!! MACAM TAK CAYA LAK MAMAT NI DAPAT


Sapa sangka kursus Pengenalan Jabatan (KPJ) siri 1 tahun 2011 yang melibatkan peserta daripada JASA Sarawak dan Sabah menjadi milik aku. Rasa terkejut juga bila tak semana-mana nama aku disebut sebagai peserta lelaki terbaik bagi kursus yang berlangsung selama 4 hari 3 malam di Beringgis Beach Resort Papar Sabah. Aku bertanya pada member2 dan Urusetia, macam mana penilaian peserta terbaik dilakukan....
Aku pada peringkat permulaan memang kurang menyerlah pun.... dorang explain kat aku yang pemilihan melibatkan semua segi... yang paling penting markah pada sesi ujian bertulis yang menghimpunkan isu semasa diserata dunia dan setempat... dari situ yg aku tau mungking markah aku yang tertinggi di sabah kot, 1 markah mengatasi Fareez (Punch Man) dan Mohd Nizam (Pincur Man) serta beberapa markah mengatasi Roy Abdi (Ghaib Man).


Dorg juga bg tau yang penilaian juga merangkumi aspek penampilan (kekemasan semasa menghadiri kursus), penglibatan dalam setiap sesi (termasuklah sesi soal jawab dan outdoor game)... emmmmmm!!! kalau dorg nilai macam tu memang aku stuju sangat2 la,.... tak sia2 juga jadi hyper aktif time kt kursus kan...
Mantap Gitu


Gambar Penerimaan Sijil Peserta Cemerlang Beb
 Terima Sijil Dulu

 Nah Sekarang dapat Hamper lak... ni no syer2 k

Alamak, Piala pun dapat juga... Wow Mantap



1 comments for "PESERTA CEMERLANG.... PEH!! MACAM TAK CAYA LAK MAMAT NI DAPAT"

  1. pelik aku mcm mane ko leh dapat...ust.manap pilih..akakkakakka....

Post a Comment
Newer Post Older Post