Recent Articles





السلام عليکم



Undangan Majlis Perkahwinan

Salam ukhwa dan salam persahabatan buat semua blogger yang mengenali diri ini, moga kalian berada dalam keadaan sihat2  di samping keluarga dan sahabat tercinta hendaknya...

Maaf sebab lambat nak inform sumer member2 yang mengenali diri ini, maklumla sumer pun buat last minit, kad kahwin ni pun bukan kad kahwin aku, aku edit je...

so dengan besar hatinya dan rasa bersyukur aku mengundang rakan2 yang mengenali diri ini samada mengenali diri ini sejak zaman bergelar pelajar sekolah, mahasiswa, ketika kerja mahupun mereka yang mengenali diri ini melalu ruang maya, untuk sama2 memeriahkan Majlis perkahwinan aku yang insyALLAH akan di langsungkan pada 08 Mei 2010 bertempat di Permatang damar laut.

Sepintas lalu ingin aku kongsikan buat mereka yang tengah angau bercinta kat luar sana, bukan mudah untuk memelihara hubungan yang telah terjalin sekian lama, tanpa ada pengorbanan, kesetiaan dan saling tolak ansur antara satu sama lain.... segalanya indah ketika bercinta, namun perlu juga persediaan selepas bergelar suami dan istri...

Doakan kebahagian aku ek..







2 comments for " "

  1. seronok nye nak kawen!!!
    heheheh
    nyway tahniah.
    semoga kekal hingga ke akhir hayat ehh!
    ^^

  2. mst la seronok....
    lama dah kapel.. masuk 5 tahun, mn leh tunggu lama2, sb dia tu ramai peminat... nasib gak dia dan famili dia paham dan tak menghalang hubungan kami...

    lg pun klu dah tak tahan kan wajib kawin... aku kira dalam kategori tu la... huhuh, malunya akuuuuu!!!

Post a Comment
Newer Post Older Post