Recent Articles

Blogger Paling Pemalas



Waduh-waduhh!!11 gawat bangat ni..... kenapa la aku ni malas sangat nak update blog aku, dah genap setahun aku buat blog ni... namun cuma ada beberapa pos ja.... sadis dan tragis.... ok kali ni aku nak update skit ja, beberapa perkara yang berlaku sepanjang beberapa bulan aku tak UPDATE...
           ni la muka blogger pemalas tu.. huhuhuhu!!!!!!  


    wah...wah...wah... ada bakat kan jadi pemberontak tegar... huhuhuu


Sang samurai kecundang jua.... janganlah pandu laju2 ek!!!!!!
         
          
Key Chain Langkawi dari Ain.... nasib sumer dapat... kalau tak jadi isu plak nanti                      
  

Pertemuan semula anak sabah.... C bondeng makin gemuk pula.. huhh... dulu dia slalu arah aku, skarang aku up skit dari dia.....hahahahh!!!! jangan marah bondeng


Mau pigi berarak sempena Maulidur Rasul pun sempat posing lagi ka... apada.......

Kemenangan bergaya Okto Man menewaskan Pincur Man dalam liga Konami..... huhuh ni pun kira isu Nasional juga

Banjir menghantui kampungku.... bila la masalah ni akan berakhir....


Banyak isu nak bincang ni... tapi tak sempat... takpe2... jangan kalut2, jap lagi aku ulas satu-persatu beserta gambar yg sempat aku snap.... mana syok baca cita ja.....
ok... bye sumer














0 comments for "Blogger Paling Pemalas"

Post a Comment
Newer Post Older Post